Tisdag!

Hej alla läsare! :)
Sitter nu i skolan. Tänkte skriva lite igår men det blev aldrig av...
Berättar nu ist :)

Gick till sandra efter skolan och började städa på hennes rum sen ville hon möblera om och då gjorde vi det :) Efter 1 timmes jobb så blev vi trötta och sugna på kaffe så vi gick till strandgatan och fikade :)
Sen gick vi tillbaka hem till Sandra för att fortsätta och det blev sjukt fint, riktigt snyggt!
Ska kolla om jag kan lägga in bilder och visa sen :)

Idag ska jag till Sandra igen efter skolan. Plugg tror jag det blir och hoppas på träning sen men vi får se...
Idag är det en speciell dag faktiskt.
Varje dag är en speciell dag egentligen.
Men idag är det en speciell dag för vissa personer...
Hejdå, vi hörs snart igen. Haha, ganska komiskt egentligen.. I många år har vi snackat skit om min pappa som gjort det och nu går DU i MIN fars fotspår x)
Hejdå min gamle vän :)

I morgon har jag och Thomas varit tillsammans i 18 månader.. Jag vet, bra dag x)
1 april av alla datum som finns.. Jaja, så kan det gå.. Skulle nog egentligen ha varit 18 månader idag men Thomas tycker det är för jobbigt att hålla reda på 30 och 31 dagar och sånt så han bestämde att vi "blev tillsammans" den 1 oktober :)  Haha, det är la för sött att han bestämmer sånt.
Ni kanske inte fattar vad jag menar men jag orkar inte förklara!

Nu ska jag gå till matsalen i skolan med Sandra, Lisa, Sofia, Elin och Pääät och äta fiskgratäääng!
Kommer inte vara lika gott som det är hemma men det får duga....eller suga.
jajaaa!

Puss

Kommentarer
Postat av: tömpalitenfaststor;)

Vadå (:



pusspådig

2009-03-31 @ 17:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0