Söndag morgon!

Fick precis ett mms eller något liknande från Linnda. Hoppas det är något bra, och hoppas att jag kan öppna det med denna mobilen för jag har för mig att jag inte har kunnat det förut. Vi får la se..

Jag vaknade iaf fruktansvärt tidigt idag igen, men senare än igår iaf :)
Min magvärk går verkligen inte över, vad är det för fel?!
Aladin håller på och skriver massa på msn, han tjatar om en massa tomtar eller något. Ointressant är det iaf, för en halvnyvaken Bella.

Känner mig rikdigt dum i huvudet idag. Vet inte varför men det känns verkligen som att jag kommer flippa sönder på någon eller något.

Idag ska jag iaf tillbaka hem till min älskling. Kanske/hoppas träffa Carro också :)
Mycket mer än det tror jag inte att jag kommer vara med om idag inte...
Kanske krockar på vägen till thn, vem vet. Då kanske vi dör, om du inte gör det så lovar jag att meddela allt om krocken här på bloggen. Inte för det kommer bli någon krock men... Händer ju aldrig något sådant i mitt liv.

DRAMATISKT



Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0