SKÖNT! :)

Det är mycket som är skönt här i livet men det skönaste just nu är att jag och Linnda gumsan är vänner igen. Inte för att vi vart ovänner direkt men lite stelt har det la varit...
Sitter just nu hemma hos Linnda med Linnda och Lisa och dricker lite vin, det är gott men jag börjar få ont i huvudet :(
Jag älskar er!

Linnda

I morse kom Emelie hem till mig och jag sydde i hennes löshår. Tack för en bra dag och en bra start på dagen!

Nu har jag brist på ord och idéer så det är la lika bra att sluta skriva...
Ha en bra kväll iaf!

Jag älskar dig Thomas, och nej, jag ska inte supa skallen av mig och bli för full.

Ett litet hjärta kan stå för mycket

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0