Hos Sandra♥

♥Ligger just nu hemma hos Sandra, gör slingor i hennes hår samtidigt som hon spelar guitar hero :)
Det var kämpigt med att veta hur det stavades men vi hittade det till slut på baksidan av gitarren :)
Hehe, tur att hon också är på väg att bli blond så världen förstår hur smarta vi är ;)
Jag står iaf för det, SKOJA!

Idag har jag iaf varit i skolan och klockan halv sex hade jag sånglektion inför en mänsklig historia. Jag har ju solo sång där så jag måste ju träna in låten med någon som hjälper till :)
Skoldagen var tråkig men ändå rolig :)

Ååh, sandrajävel har smittat mig med sin hicka fast min är 1000 gånger värre och den låter högt som fan!
Jag ska skriva hick varje gång jag hickar.. okej? :)

Hick. Igår var jag iaf hemma hos Camilla med Lisa, hick, Jennifer, hick, och Sari :)
Sen(hick)are kom Sandra och hä(hick)lsade på, trevligt! hick.....

Fy fan va jobbigt!
Sandra frågade mig:
-skriver du blogg eller?
-Ja?, svarade jag.
-jag ser det, du ser sjukt allvarlig ut! :D
Men det roliga är ju nu när man kollar på när hon spelar, fett allvarlig och hon pratar med sig själv samtidigt som hon har den där fula slingmössan(hätta) på sig :)
Ser ut som förr i tiden, en liten bäääääbis :)

Sandra:
- ahmen tjena....
- RÖÖÖÖÖV!
- Slicka bajs..
-afganistaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAn! (gapar och skriker gör hon)
- Jävla cp..
-Precis som man ska klara det här eller?!   (lite halv sur)
Detta var lite av det hon sa i några av låtarna  :) Och: - Faaaaaan! jag klarar aldrig längre än hit...

När hon klarat av låten... -Isabella, kan du klia mig i nacken, det kliar..

Så är det alltid :P
Isabella, kan du massera min nacke, jag är skit stel. Isabella, kan du killa mig på ryggen det var så länge sedan. Isabella, kan du massera mina händer, jag har skrivit så mycket idag.... aah ni fattar :)
Det sjuka är att jag verkligen gör det varje gång också! Helt sjukt, men vad gör man inte för sin älskling ;)

Ursch, måste snart åka hem till Thomas. Det är inte ursch att åka dit alltså men när jag kommer dit måste jag plugga. Har prov i morgon och jag fattar ingenting + att läraren inte ens är i skolan, varken idag eller i morgon. Vart håller alla hus när man verkligen behöver dom?

Jaja, vi får la se hur det går... Nu måste jag iaf förbereda mig för att skölja ur hennes hår :)
Kommer bli gult och fint x)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0