Hej!

Jätte dålig uppdatering men nu tänkte jag skriva några rader :)

Skrev ju i onsdags sist så jag börjar på torsdagen då..

Torsdag
Var på praktiken och allt var lugnt och fint som vanligt. Men plötsligt så kom det in en man som attacerade vår butikschef så polisen och en massa vakter fick komma med full fart..
Tråkigt, men det är sådant som händer.

Fredag
Praktik... Fick åka hem lite tidigare eftersom jag hade så himla ont i min stukade lilla fot.
Den har varit stukad i snart tre veckor, skulle åkt till uddevalla och kollat upp det men jag orkar inte och har inte tid. Men det går la över...

helgen gjorde jag ingenting typ. Var hemma hos Thomas och lite så men på söndagen hade jag skola och vi sjöng hela dagen vilket innebar att jag vart i himmelriket :)
I love music!

Måndag
Var i skolan och fick närvaro/frånvaro lappen, den var helt vit! :D    Det innebär alltså att jag har varit på alla lektioner, inte kommit sent eller någonting :) Vart med lite vänner också :) + en hemlig sak! NÖJD!

Tisdag
Var i skolan och var med vänner :) Älskar dig Emelie!

Idag
Är i skolan, skulle till Linnda efter skolan men hon är sjuk så det får bli en annan dag.
Så jag ska till Emelie ist :) Ska med till hennes jobb och sen ska vi motionera till SPORTLIFE och sola och ta lite vattenmassage, det är gött! :)

I morgon är det praktik igen, vet inte riktigt vad jag känner för det men det är bara till att hålla humöret uppe och ha ett glatt humör..

Nu måste jag hjälpa Lisa med hennes facebook. Hon har precis skaffat men fattar ingenting och nu sitter hon och tjatar om att hon inte förstår och då får smartsnillet (jag) hjälpa till :D

Puss

Kommentarer
Postat av: linnda

<3

2009-03-25 @ 19:15:26
URL: http://linndy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0