Fredag kväll!

Someday i hope you understand

Hej!
Sitter just nu hemma i Grästorp faktiskt. Eller rättare sagt i Håle :)
Lyssnar på Britney Spears och vill åka till Linnda i morgon och supa skallen av mig x)
Hoppas det blir någon drick för min del bara. Finns ju en viss person i huset som jag inte kommer överrens med alls längre.. Tråkigt eller bara sant.. Orkar inte ens bry mig.
Idag har jag iaf vart och jobbat som vanligt på fredagar :) Det var jätte kul idag faktiskt! Det är det oftast men det har varit lite jobbigt och så sen en av de anställda sa upp sig, det var hon jag kom bäst överrens med! Tråkigt men det är sådant som händer.. Näe, nu tog låten slut på youtube så jag får sätta på en annan.........
Britney Spears - If you seek Amy                                  Fick det bli :)
Funderar på att bränna ut en skiva och ta med till Linnda i morgon, har du dvd så man kan spela upp skivan med bra ljud eller hur löser vi musiken? Är jätte sugen på musik! :D

Funderar på att tatuera in en g-klav i nacken och några små noter :) Just because I love music!

Linnda, jag älskar dig!
Förlåt att allt gick ut över dig. Jag vet att du fortfarande inte förstår ett skit om vad jag menar men jag ska förklara. I promespommes! :)

Hmm, vet inte riktigt vad jag ska skriva mer.. Händer inte speciellt mycket i mitt liv just nu så det finns inte så mycket att skriva..
Joo, Idol i gbg i morgon "igen".. Låter som det är det varje dag men ni fattar vad jag menar..
Tänk att det redan har gått ett år. Jag ska iaf inte söka dit i år. För det första så behöver jag inte, har något bättre på G, för det andra så känner jag mig inte redo och för det tredje så vill jag gå ur skolan och allt sånt innan jag satsar på musiken :)
Låter bra va?!

Hmm, vet verkligen inte vad jag ska skriva mer.. Måste gå ut till mamma igen och kolla hur det blir i morgon.
Mamma ska ut i morgon och mina bröder ska till momo så jag har huset för mig själv och tänkte ha tjejkväll med god dricka och massa mys och snack. Men alla tjejor ska ju iväg nu i helgen så det får bli en annan gång. :)

Ska ropa på mamma nu, sen ska jag göra ett nytt inlägg som ni måste lova att läsa, det är läskigt och sant och...skumt bara! LOVA!?

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0