Tisdag :)

Tjenna tjenna mittbena :)

Idag, eller just nu har vi projekt och företagande och vi gör mobilsmycken, men min grupp är sjuk och dom har sakerna i sina skåp så jag kan inte jobba :(

Snart har vi lunch, blodpudding och potatisbullar... BLÄÄ!
Får äta lite och sen ska jag iväg med ******** och käka lite godare mat :)
Ska bli kul, prata och käka :)
Hehe!



Tränade ju igår igen, gick faktiskt jättebra även fast jag hade världens träningsvärk. Tränade nästan bort min träningsvärk så som det känns idag iaf, men det kommer väl ny träningsvärk i morgon :P
Men det är det fan värt!

Skönt att träna, man ränsar tankarna och tar ut all ilska, även fast man inte har någon ilska att ta ut så känner man ändå ilskan inom sig när man tränar, DET är gött!


Efter att jag har varit och lunchat så ska jag hem till Thomas, han är nog och tränar när jag kommer dit men det gör inget för då får jag ju tvn för mig själv :D
Men sen när han kommer tillbaka så är det han, bossen, som bestämmer :)
Han är så söt min lille Thomas♥


Nästa fredag, den 6, ska jag upp till min riktiga pappa, sova där en natt..
Och den 7 ska jag kanske på DUNDER partyyyyyy ;)
Hoppas det blir kul :)


I morgon är det även sista skoldagen för denna vecka! Sen börjar vi med APU som håller på varje torsdag och fredag ända fram till sommarlovet :)
Tror jag det var :)

Jag ska ju då vara ute på överby inne på Vero Moda :)
Jag har varit där förut och jag trivdes jättebra så vi får hoppas att det blir ännu bättre nu eftersom jag ska vara där längre nu...

Hmm, nu vet jag inte vad jag ska skriva mer men jag ska sitta och fundera en stund så kanske jag kommer på något mer :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0