Tack Lisa!<3

Nu vill jag tacka min bästaste vän Lisa. För du är en otroligt bra vän, du förstår. Okej att du inte är världens smartaste person men ;) Hahah! Tack så jätte mycket för i lördags, skönt att prata ut om allt!
Jag älskar dig♥

Nu...har...det...hänt...det...som...jag...aldrig...trodde...skulle...hända...!
Hmm, blandade känslor..

Men skönt att slippa låtsas mer..

×  Mamma och pappa ska skiljas  ×
                               ...nu vet ni...

Hur kan känslorna vara så blandade?!
Jag är lycklig men samtidigt är jag olycklig.
Känner mig osäker, vad ska hända nu lixom?
Den ena ska flytta tillbaka till Trollhättan och den andra ska troligtvis bo kvar här. Jag vill ju bo hos båda. Det kommer bli tomt på något sätt. Pappa är ju nästan aldrig hemma, inte jag heller för den delen men man vet ändå hur det har varit i så många år.. Tomt är mitt ändå ord för vad det kommer bli nu..

Puss

Kommentarer
Postat av: Lisa

ÄLSAKAR DIG <3

2009-01-19 @ 12:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0