Söndag :)

Hej hej hallå! :)
Vaknade för en stund sedan, och har precis ätit frukost med familjen + Thomas ;)
James och Jenny + barna kommer hem idag. De har varit i James hemland Australien i 5 veckor...
Så vi ska åka dit sen, vet dock inte om jag hinner åka med..

Idag ska jag klippa en i thn och sen ska jag hjälpa min syrra att sy i hennes löshår :)
Sen ska jag gå ut och gå också, jag har FETASTE träningsvärken idag kan jag lova er! AJAJ!

På måndag börjar träningen igen, ska lätt ha snygg kropp till sommaren så det är bara till att kämpa på.
Så här ser mitt och mammas tränings schema ut inför v.5 :

Vänersborg
Måndag; 18.40 - 19.10 S-core
                 19.40 - 20.40 Body pump

Vänersborg
Onsdag; 16.50 - 17.20 S-core
                 17.30 - 18.30 Body pump

Trollhättan
Torsdag; (18.00 - 19.00 Bodyvive) Beror på vilken tid jag slutar på Vero Moda!
                  19.30 - 20.30 Body pump

Vänersborg
Lördag; 09.30 - 10.30 Body pump (sola efter och kanske vattenmassage)


Se där ja. Jag kommer vara helt död efter den veckan också kommer jag ha sån himla träningsvärk. Hoppas denna hinner försvinna innan i morgon när vi drar igång igen...

Ja, lätt Sofia. Vi kan ju typ gå på bandet eller något. Jag går nog på bandet om vi gåt dit efter skolan någon gång :)

Nu måste jag packa, ska snart till mitt andra hem :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0