Söndag och mår bäst!

Hej!
Jag måste bara säga tack till er som läser min blogg, blir ju bara mer och mer för varje dag :)
Också måste jag självklart säga tack till alla som sa grattis och önskade mig lycka till.

Igår var jag på jätte dåligt humör :/
Det gick ut över Thomas, förlåt!
Igår skulle jag åkt hem till Grästorp men så blev det inte.. Stannade kvar i Trollhättan hos Thomas. Vi åkte och köpte godis och lite gott och kollade på film hemma hos honom. Sen somnade jag och det läskigaste var att jag vaknade mitt i natten och kom inte ihåg var jag var, kom inte ihåg någonting innan jag somnade. Sen somnade jag om och vaknade vid 12.00 och började fundera på massa konstiga saker.. Sen när Thomas vaknade så berättade han för mig att jag hade varit konstig inatt, halv snarkat, pratat i sömnen och skällt på Thomas. Inte likt mig, inte när jag sover iaf :)

Hmm, nu är jag iaf hemma. Pratat lite med mamma... Det känns så skönt att ha en mamma som är en riktigt bra mamma, min bästa vän men ändå så främmande..
Kan inte förklara det där riktigt men jag hoppas att ni förstår vad jag menar :)

I fredags var vi hemma hos Camilla, det var skit kul!
Jag hade iaf skit kul :)
Lägger in lite bilder senare.. :)

Igår skulle jag och Thomas varit barnvakt. Vi skulle passat mina bröder medan mamma och pappa och några till skulle ut och fira mammas födelsedag.. Men pappa var sur och sket i att åka med vilket gjorde mig riktigt förbannad!
Men men, mamma hade nog kul ändå, kanske roligare till och med.
Vad vet jag...

Har ni gjort något roligt i helgen? :)

Hmm, nu ska jag kolla lite saker fort och sen lägger jag in bilder sen i fredags :)

Puss så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0