Sandra dag!

Hej igen :)

Nu mår jag lite bättre, har varit med Sandra sen jag slutade skolan :)
Vi har fikat, kikat i affärer, och pratat ut om ALLT :)
Hur underbart som helst :)

I morgon ska hon vara med mig i skolan, studiebesök :)
Ska bli kul :)
Jag slutar 15.15 i morgon också har jag mänsklig historia klockan 16.00. Vilket innebär att jag får vänta själv i skolan i 45 minuter :( Inte kul. Ska tjata på Sandra så hon är med mig och väntar :)
Hehe! :)

Mamma, jag älskar dig!
Pappa, jag älskar dig!
Pappa, jag älskar dig!
Alla 7 syskon, jag älskar er!


Nu kommer snart Thomas och hämtar mig så jag får avsluta...
Hoppas ni har haft en bra dag iaf för det har jag, gråtit lite men det är bra ibland!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0