måndag..

Hej! Idag har jag väldigt tråkigt om ni ville veta.. Ligger i sängen med min älskling, är sjuk och har halv städat på rummet. Jag väntar även på att min älskade mamma ska komma hem igen och laga lite mat och så :) Igår var jag och Thomas ute på överby en snabbis. Jag tänkte shoppa lite kläder och köpa fiskar och ett akvarium men jag hittade verkligen ingenting :( Träffade min farmor och min faster. Dom hade mycket att säga vill jag lova er. I morgon funderar jag på att åka hem till Thomas.. Ska träffa sandra om jag är tillräckligt frisk.. Åh va det är jobbigt att skriva på mobiltagentbord så nu skriver jag inget mer :P Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

tråkig du är

2009-01-05 @ 20:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0