Mammas dag!<3

Okej, du som har kommenterar anonymt "tråkig du är" varför skriver du inget namn? Står du inte för vad du säger? :)
Tänkte bara fråga dig det :)

Hmm, dålig uppdatering på bloggen men jag gör inget på dagarna nu för tiden så jag har inte så mycket att skriva!..

Igår var jag med Camilla, det var jätte kul och vi kollade på en ny lägenhet till henne :) Jag tror hon tar den och det är bra för den var jätte mysig :)
I tisdags var jag med Jennifer och Camilla. Vi var ute på överby och shoppade lite och sen åkte vi till stan och kollade på fotboll :)
Joel, Thomas och Gurra kom dit och sen åkte vi hem till Camilla allihopa :)
Hade en jätte mysig kväll.. Hyrde film och åkte till McDonald´s och köpte 17 cheeseburgare x)

Idag fyller mamma år :)
Grattis mamma, jag älskar dig♥
Ska hem på kalas sen :) MYSPYS!

Puss

Kommentarer
Postat av: tömpa

Du gör inget på dagarna, NEHE du är med mig din fis..



Sen skriver du joel före mig, oj oj sicket misstag! han är minst å ska stå sist eller iaf bakom mig =D

2009-01-08 @ 15:15:30
Postat av: Mamma

Jag älskar dig med gumman:)

2009-01-13 @ 15:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0