Lycklig/Olycklig

Allt är bra, allt är inte bra.
Hur kan man vara så himla lycklig men ändå så oerhört olycklig på samma gång?
Jag förstår verkligen inte, och alla blandade känslor hela tiden!..

Idag har iaf varit en bra dag.
Varit och shoppat med mamma, pappa, lillebror och lillebror. Pappa och ena lillebror åkte hem, senare kom Hank Moody och fikade med mig, mamma och lillebror som var kvar :)
Jag har varit på så himla bra humör idag, tack vare igår. Min näst bästa dag i hela mitt liv!
Det gick så bra, han var så nöjd. Har endast 1 sak att öva på, ni får inte veta vad det är men tänk er, 1 enda sak. Fattar ni hur bra han tyckte att jag var då :)
Jag är så nöjd!
Måste jobba upp mitt självförtroende också, något tips på hur man gör det?
Jag har iaf ingen aning om hur man gör det..

Snart ska jag iaf hem till min älsklings Lisa, mysa, prata och ha en bra kväll bara!
Ska bli skönt, ränsa tankarna efter allt som händer i mitt liv just nu.. kommer ge mer och mer ledtrådar om vad som händer i mitt liv varje dag. Kan tyvärr inte skriva allt rakt ut, tyvärr. Hade varit skönt att få ur sig allt men det går inte :(

Nu måste jag göra mig klar för att åka!
Ha en bra kväll♥

Jag köpte en ny mobil igår också, eller fick av pappa rättare sagt :)

Puss

Kommentarer
Postat av: Lisa

BELLA kom hit nuu, måste prata om mr big och annat som vi brukar ;)

2009-01-17 @ 20:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0