Linnda kväll :)

Hej alla underbara!
Idag har jag varit på jätte dåligt humör. Kom hem för första gången sen i söndags och ni har nog inte missat vad som hände då... Känns så stelt och konstigt hemma.. :(

Pappa Vidar, jag älskar dig!♥
Mamma Anki, jag älskar dig!♥

Är hos Linnda, åkte hit nästan med en gång när jag kom hem, gråter bara när jag är hemma.
Skönt att vara här igen! :)
Har inte varit här på jätte länge! :(
Men nu är jag tillbaka på rätt spår igen ;)

Vi ska kika på film och äta oss feta. Tog med mig fiskgratäng, chips, hallon och glass :) Ska bli jätte mysigt och gott :)

Thomas, min lille älskling kommer hem till mig i morgon♥ JAG LÄNGTAR!

Ha en bra kväll!
Jag är ledig från skolan i morgon också :)
SKÖNT

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0