Hello!

Dagen började med att första lektionen var inställd (vilket jag redan visste) sen försov jag mig till andra lektionen men då fick jag ett samtal om att den lektionen också var inställd så jag behövde inte stressa. Det innebär alltså att detta är min första lektion för idag :)
Och förut på lunch rasten så jobbade vi med sisat lektionens arbete så jag slutar tidigare idag :)
Skönt!

Ojojoj, vad har hänt med alla läsare? Ni blir ju bara mer och mer :)
Tack för hjälpen igår Thomas :)

Jag var så himla redig igår ska ni veta :)
Slutade skolan 13.10 igår för de sista lektionerna blev inställda, då gick jag hem till Sandra, hade skit ont i magen så la mig och sov en stund. Sen gick jag tillbaka till skolan för att börja min sista lektion klockan 16.00 och det gick fort. Fick rollerna för act 2 :) Fick en nu sång roll :)
Sen åkte jag hem till Carro också gick vi ut och gick sen gick jag hem till Thomas och gjorde min smink och mask uppgift och en läxa som jag har lämnat in idag :)
Thomas hjälpte mig så klart :)
Sen duschade jag och efter det kollade vi på tv och sen la vi oss för att sova. Det är så konstigt för jag och Thomas har alltid något att säga till varandra och speciellt extra mycket när vi ska sova :)
Hmm, knepigt :)

Nu måste jag jobba! :)
Ha en bra dag :)

Puss


Kommentarer
Postat av: tömpa

Konstigt det där =D

2009-01-21 @ 16:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0