Hej :)

Oj, förlåt tömpa ;)
Skrev "fel" igår... Jag gör visst någonting på dagarna, jag är med Thomas Svensson, min pojkvän. Men hur kul är det för er läsare att läsa det verje dag?! :)

"hej, idag har jag varit med thomas, sen ska jag vara med thomas, och ikväll ska jag sova med thomas.."
Inte sååå kul :P


Hmm, idag är det iaf skola igen. Har näthandel just nu :)
Ska göra klart min nätbutik, eller den är klar men jag ska fin slipa den lite ;)

Ikväll ska jag hem till Camilla och dricka lite gott :)
Eller ah, jag ska med henne direkt efter skolan...
Jag älskar dig♥                  C.W


Nu måste jag jobba men jag skriver sen om Camillas dator vill fungera idag. Dartorn fungerar ju men internet är cp :P

Puss

Kommentarer
Postat av: Sofia

Shiiiit vad fint kort på er två!!!!! Ni är klart vackrast :O!

2009-01-10 @ 11:08:25
URL: http://sofiahenrikson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0