God morgon :)

Hej allihopa :)
Lisa hälsar :)
Idag har jag vaknat på fel sida måste jag bara börja med!

Patrik sitter bredvid mig och spelar fjanitga travian .. Jag hatar det spelet!
Vi har iaf övningsföretag just nu, ganska tråkigt för vi har inget att göra :(
Eller vi kanske har massor att göra men inte just nu ...
Tjatkärringen kommer snart in och ska prata med vår klass... Hmm, orkar inte lyssna på henne idag!

Igår hade jag en helt underbar dag! Ficka träffa min Lisfis igen också fick jag ju shoppat lite :)
Och självklart vara med Sandra :D

Plattången var skit bra! :) Min andra höll ju på att rasa ihop :(
Så nu har jag 4 stycken :P Lite onödigt men det är olika storlekar på dom + att den ena är trådlös :)

Hmm, nu måste jag vara med på lektionen igen :(
Ha en bra dag :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0