God kväll :)

Kom precis hem till Sandra. Har varit ute på stan och shoppat med Sandra och Elin :)
Köpte en poloklänning, en kofta, en t-shirt och en plattång :)
Är jätte nöjd!
Skulle köpt en kalender också men hittade ingen fin, tyvärr :/
Hittade ett par skor också men var inte helt nöjd så dom får vänta ett tag till :)

Snart kommer Thomas och hämtar mig..
Min dag blev helt ändrad.. Skönt de :)
Slutade inte så sent idag som jag trodde heller, det gick faktiskt ganska så fort på mänsklig historia lektionen så det ändrade min dag helt + att när jag slutade så kom jag och tänka på hur mycket jag saknade min lilla Sandra och då var jag ju bara tvungen att ta en fika och sen shoppa lite :)
Hehe!

I morgon ska jag vara med Lisa efter skolan, vi ska kolla lite i affärer och sen ska vi till grästorp och fixa lite saker och sen ska jag nog tillbaka hem till Thomas :)
Bor ju typ hos honom :)
Det är bra tycker jag för då är det inte så långt till skolan + att jag får vara med honom hela tiden :D
Jag älskar dig Thomas♥

Näe, nu får jag umgås lite med Sandra innan jag drar..
Ha en bra kväll, hörs i morgon hoppas jag.. Hoppas på att jag har tid att skriva bara :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0