FY FAN!

Vad ska jag ta mig till?!
Jag är ju så himla lycklig och olycklig på samma gång. Jag förstår inte!
Jag vet att jag har skrivit så ett antal gånger nu men det är verkligen förvirrande att må så här!

I fredags var det en av mina bästa dagar i hela mitt liv, i lördags var jag med mamma och pappa och mina bröder och shoppade och hade en jätte trevlig dag, på kvällen åkte jag hem till Lisa och hade en underbar kväll/natt. Och igår, söndag, fick jag beskedet om att mamma och pappa ska skiljas.. Det är inget man hör varje dag... FY FAN!
Vad ska man göra?
Vad ska man säga?
Vem ska man vara hos mest?
Jag vill ju vara hos båda men det går inte!
Man säger att man ska bo hos dom varannan vecka, okej, det kanske funkar i början men efter ett tag så väljer man nog att stanna hos EN förälder och då blir den andra ensam, så hur ska man göra?
Min ena pappa bor i spanien och honom träffar jag nästan aldrig, tyvärr.
Min andra pappa bor i grästorp... vet inte jag jag ska skriva mer, han kommer bli så ensam :(
Mamma ska flytta till Trollhättan med mig, Simon och Rickard (mina små bröder)
Okej, jag har alltid velat flytta tillbaka till Trollhättan men då menade jag ju med både mamma OCH pappa!

='(

Nu måste jag försöka jobba, har inte sovit något i natt så är ganska frånvarande och jävligt trött :(
Ha en bra dag allihopa iaf ♥

Puss

Kommentarer
Postat av: Lisa

finns alltid här älskling <3

2009-01-19 @ 12:06:30
Postat av: tympa

sov du inte inatt?

2009-01-19 @ 14:43:59
Postat av: seb

det är fucked up alltihop

2009-01-20 @ 00:18:51
Postat av: Camilla

Finns här om du vill ngt Bellbe <3

2009-01-24 @ 02:27:11
URL: http://camillawilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0