Fredag kväll :)

Tjenna :)
det var ett tag sedan :)
Sitter hemma hos Linnda och erik nu :)
Lisa och emelie är här, snart kommer emelies kille och några kompisar till honom hit. kan bli kul :)
Ska sova hos Lisa i natt och i morgon bitti ska vi åka med mamma och träna :)
JAG ÄLSKAR ATT TRÄNA!!!!!

JAg har börjat praktisera nu också :)
Igår var det inte alls jobbigt att  jobba men idag körde dom verkligen slut på mig..
MEn det är nästan lika bra det så man inte står tomhänt och inte har något att göra :)

Nästa fredag är jag ledig för jag ska till pappa :)
Kanske får sluta tidigare på tordagen också för jag och micke ska åka iväg och träffa Tina Lejonborg tror jag det var :) ska bli kul :)

Näe, nu måste jag umgås, ha en bra helg :)

Puss på er

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vart ska du träna i morgon? Trollhättan! :D??? Hör av dig ! ;)

2009-01-30 @ 22:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0