Fortfarande söndag!

Nu var det ju verkligen något jätte roligt som jag tänkte berätta för er men jag kan verkligen inte komma på vad det var.. Så jag får väl berätta något annat då :)

Sitter nu hemma hos Thomas och han sitter bredvid mig och smockar och äter :) Flingor om ni ville veta :)
Hehe!

Har precis varit hemma hos min syrra Carro och min bror Hampus, vi drack te och pratade en massa. Jag skulle sytt om hennes löshår men hon hade inga sånna snoddar som man måste ha så vi ska nog ta det på tisdag ist. I morgon har jag en jätte lång hål timma så jag ska med Carro när hon ska pierca sig i öronen :)
Ska bli kul att se henne lida lite ;)
Inte för att det gör speciellt ont men ändå :)

I morgon ska jag ju även iväg och träna med mamma igen, frågan är ju bara om jag verkligen klarar av det med min träningsvärk?! Får hoppas på det för jag SKA verkligen bli smal och snygg till sommaren!
Hmm, jag funderar på om det är något mer jag ska göra i morgon....
Tror ej det..

Nästa måndag ska jag iaf ha min första sång träning inför mänsklig historia vilket innebär att sång läraren på skolan kommer att få höra mig sjunga för första gången som frisk :)
Hoppas hon tycker det är bättre nu, även fast hon tyckte att jag sjöng grymt bra när jag var dunderförkyld....

För övrigt så har jag iaf haft en asbra helg.
Träffat Linnda för första gången på väldigt länge, vart hemma med Thomas för första gången sen det kom fram att mamma och pappa ska gå isär och det kändes faktiskt jätte bra. Kändes mindre stelt hemma när Thomas var med :)

På tal om det så kommer det en mäklare hem till oss för att kolla hur mycket vårat hus är värt så ska pappa köpa ut mamma, åh jag tycker det låter så himla roligt :)
Köpa ut... :P

Det är ju inte så kul om man tänker på vad det innebär men det bli nog bra till slut..
Hoppas jag iaf.

Pappa och mamma, jag älskar er båda precis lika mycket! Glöm aldrig det!♥
Och när jag skriver pappa så menar jag min pappa Vidar, min "riktiga" pappa kallar jag knappt för pappa längre för han har aldrig varit min pappa och kommer aldrig att bli det heller..
Vidar är min pappa så är det bara, punkt slut!

Och nu säger jag även punkt slut och god natt.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0