Besök :)

Hej, sitter nu inne på barn och fritid på nisse skolan :)
Hälsar på min syrra eftersom jag har slutat. Vi ska gå lite på stan sen när hon är klar och sen ska vi hem för att byta om till träningskläder och sedan åka till vänersborg och träna :)
Efter att vi har tränat ska vi nog sola och få lite vatten massage, ska bli gött :)
Det är ju helt sjukt egentligen. Jag har inte tränat någonting på flera år och nu längtar jag verkligen efter att få träna, det är så sjukt skönt och kul!

Den killen som höll på igår, jag kan ju inte meddela att det har varit bättre idag direkt...
Han har frågat mina klasskamrater efter mig och förut när jag gick till nisse så mötte jag honom på vägen, han bara:
- Hej Isabella! (jätte glad)
- Hej. sa jag lite nedlåtande..

Vad vill han?
Svar till "seb": Jaa, lite mongolid kan man väl säga att han verkar vara :)

Hmm, det är rätt mysigt här uppe på barn och fritid måste jag tillägga :)
Tyst och lugnt, alla jobbar och är tysta.. Så är det ju inte på måg iaf. Alla springer runt och gapar och skriker, inte en enda tyst minut! Men det är skönt det med, så det inte är pinsam tystnad hela tiden..

Näe, detta var nog allt för mig idag, orkar inte skriva mer + att jag inte har något mer att berätta.
Eller joo, McDonald´s var jävligt gott igår och jag hade en jätte trevlig stund med "the star"    :)

Ha en riktigt fortsatt bra dag allihopa :)

Puss

Kommentarer
Postat av: seb

barn utan framtid

2009-01-28 @ 20:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0