Åherregud! :)

Hahahaha!
Vi har ingen matte lektion, eller vi kanske har det men dom var inte i den salen som det står på schemat så vi har sprungit runt på skolan och letat men hittar dom ej så vi gick in i sal 33.
Satte oss vid datorerna och jag ställde mig upp lika fort för att stänga dörren, då kommer den en kille som ser ut att vara på väg in i salen. Han stod framför mig och bara kollade också frågade jag:
- ska du in här?
Inget svar utan bara ett leende.
Efter typ 30 sekunder sa jag:
- nehepp..
Han vände och gick och jag stängde dörren.
Precis när jag satt mig vid datan igen så knackar det på dörren.
När jag reste mig upp så sa jag till Sandra:
- om det är han nu så dör jag!
Jag öppnade dörren och där står han..igen...
- Vad heter du? frågade han.
-Isabella, svarade jag.
- Isabella, va fint namn..
- jahaa, sa jag och stängde.

Nu precis nu när jag skriver det här så står han utanför dörren (som är låst) och ropar mitt namn och säger:
- Isabella isabella isabella isabella, i wanna bass that girl.. Isabella isabella isabella öppna dörren det är kallt här ute. Isabella isabella oh i wanna bass that girl..

Vet ej hur det stavas men det låter som bass iaf xD

Var bara tvungen att berätta detta för er, VÄLDIGT KUL tycker jag att det var.
Jag och Sandra skrattar ihjäl oss!

Puss

Kommentarer
Postat av: seb

eh mongolid kille?

2009-01-27 @ 16:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0