1 dag kvar :)

Fattar ni hur nervös jag är?!
Jag "dör" snart! :)

Jag ska verkligen sjunga för honom i morgon, har fått nypa mig själv i armen ett flertal gånger för att förstå att det inte är en dröm!
Jag har bara ett problem!
Jag ska sjunga en låt som heter Beautiful disaster - Kelly Clarkson men jag måste ha en till låt, med mer fart i..
Har ni något förslag så säg gärna till :) Behöver verkligen er hjälp nu :)
Tack på förhand!
Och tack till alla som har önskat mig lycka till både på bloggen och "öga mot öga" :)
Betyder oerhört mycket!

Mamma, jag älskar dig. Tack för att du finns och tack för att du ska åka med i morgon!♥

Puss

Kommentarer
Postat av: Moonzanna

jaha men gud va skoj !! vad är det för kille da ? och vad kan det leda till??

tack så jättemycket för komplimangen !

jag har endel låtar du kan få höra om du vill...kan skicka över dom. Säg bara till så får du min msnadress ( icke samma som står här uppe )



Lycka till imorgon !

2009-01-15 @ 16:10:07
URL: http://moonzanna.blogg.se/
Postat av: Anonym

mina låtar passar ju inte säger du ju xD

2009-01-15 @ 16:22:44
Postat av: Isabella

Ja det ska bli skit roligt :)

Det kan nog leda till det mesta om du förstår :)

Tack så mycket för ditt "lycka till" :)

Kram / Bella

2009-01-15 @ 20:27:34
URL: http://isabellastelling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0