Fucking jävla kuk (åmål) Grästorp!

Jag är sjukt dålig på att skriva blogg just nu, men jag orkar verkligen inte. orkar inte sitta och rabbla upp hela mina dagar för en massa läsare som knappt vet vem jag är.. ska bättra mig snart men inte just nu..

Förresten, alla ni små grästorps tattare som snackar en jävla massa skit, lägg av med det! Vaddå sett mig gå hem till Hampus? Svaret är nej, jag har inte varit hos hampus och knullat! Varför skulle jag göra det när jag har pojkvän? skulle inte gjort det annars heller men. jag och hampus har vart goda vänner och vart mer men det var år sedan, okej? jag orkar inte med erat jävla snack längre! Skaffa er ett liv. Sköter du ditt så sköter jag mitt, okej?!
LÄGG AV! VÄX UPP!

Förstår ni andra nu vilken jävla håla grästorp är?
alla snackar om alla, alla snackar skit om alla, och alla tror att dom känner alla. man åker moppe eller en gammal sleten volvo och tror att man är cool eller så hänger man utanför BG och blir fjortisfull på redbull. Tur att dom ska sätta 18 års gräns på "alkohol" för småbarn som varken har ett liv eller kan sköta sig själva!

Det var allt för mig!

Puss

Kommentarer
Postat av: seb

yää girl power :D

2009-04-08 @ 11:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0