Dödssjuk!



Nu sitter jag här vid datorn och mår illa. Är jätte förkyld och har tråkigt!
Jag gick föbi skolan förut iaf, hämtade saker till provet som är på fredag så nu är det bara till att börja plugga!.
Jag har även lagat mat till mig själv idag eftersom jag är själv hemma.. Sprödbakad fisk, klyftpotatis och sås. MUMS!

I morgon (torsdagen den 9 oktober) ska jag åka till skolan klockan 16.10 för att sjunga. Hoppas jag får en sångroll i mänsklig historia. Är lite nervös men klarade jag av idoljuryn så är det klart att jag klarar av det här! :)

I helgen är jag och min kära Thomas själva hemma i huset ute på landet, funderade på fest ett tag men har ändrat mig eftersom jag är sjuk. så i helgen blir det nog bra uppdatering på bloggen.

Jag är förövrigt hemma hos Sandra, min älskade lilla Sandra.
Sandraelisabetholsson.blogg.se

Kanske skriver mer senare idag när det har hänt lite mer. Puss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0