Skola, igen

Hej hej hallå! :)

Nu sitter jag i skolan igen :/ Astråkigt!
Vi ska egentligen ha övningsföretag men det har vi inte för vi har småföretagande B, väääääldigt tråkigt!

Igår var det en jobbig dag, jag skulle sovit hos Sandra men så blev det inte för jag ska sova hos henne idag ist.
Skulle slutat skolan klockan 4 igår men vi har flyttat upp lektionen så vi slutade tidigare så jag gick hem till Sandra i spöregnet.. var där strax innan 4, sen ringer min mobil. Då får jag reda på att jag skulle ha mänsklig historia, okej det är kul men orkade inte gå tillbaka i regnet.. Men jag var tvungen att gå dit för vi skulle få manus och sånt..

Näe, nu måste jag dra :)
PussPuss♥

Jag älskar dig och jag älskar alla mina underbara vänner!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0