Sex månader!
Idag är det sex månader sedan du lämnade oss Agneta! Vi saknar dig oerhört mycket! Du kommer alltid finnas i våra hjärtan!<3

På lovet har jag vart med Linnda, Emelie, Camilla, Louise, Lisa, Sandra och Kajsa :) Jag älskar er!
Har varit ett bra lov än så länge :)
Saknar min Thomas men vi båda har kommit fram till att det är bra om vi är ifrån varandra ett tag :)

Camilla, jag måste säga ett extra tack till dig eftersom jag fick sova hos dig i din asfina lägenhet! AVUNDSJUK! :)
Jag älskar dig!

Just nu sitter jag hemma hos Sandra. Vi har hyrt tre filmer som vi ska titta på lite senare också har vi gott godis till det! Kan inte bli bättre! :) Jag älskar dig!<3
Vi var percis och bowlade med min mamma, mormor, Simon och Rickard :)
Jag och Sandra hade en egen bana och den lilla skiten vann så klart mot mig! Men vem gör egentligen inte det :D
Där träffade vi Mozi hans tjej Sandra och hennes lillebror :)

Vi var i Göteborg igår också, jätte trevligt men så himla mycket folk så vi åkte hem efter bara två timmar :)
Ville träffa dig, men eftersom du jobbade så hann vi ju inte ses! =/ Tycker om dig väldigt mycket!<3
(Du vet nog vem du är)

Näe, nu får jag nog gå och hjälpa Sandra med att städa på sitt rum så jag får plats att sova här ikväll! :)

Tack för att ni finns!♥

Puss // ßella♥

Kommentarer
Postat av: Camilla

haha, TACK FÖR ATT DU KOM :)det var roligt ^^

Älskar dig med bella <3

2008-10-30 @ 13:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0