Lördag! :)

Hej!
Igår fyllde Nicolina 17 år, grattis till henne<3

Idag åkte jag hem till Grästorp igen. Jag och Thomas har ju passat mormors lägenhet, skulle passat den hela helgen men jag fick åka hem för att jag skulle sjungt på ett dop i morgon men precis när jag kom hem fick jag reda på att det inte blev något dop. Tråkigt, men så kan det gå.. :)

I morgon ska jag vara med Lisa och Linnda<3
Lisafisa ska färga sitt hår och jag ska klippa Linndas Erik :)
Alltid kul att klippa folk! :)
Kanske ska klippa Lisa älskling också :)
På tal om i morgon så ska jag fika med min underbara Kajsa! :)
Vi har glidit ifrån varandra lite granna men vi börjar sakta men säkert komma ihop igen, hoppas jag iaf för hon är en väldigt bra person!<3

Just nu sitter jag inne på mitt rum och kollar på tv och skriver blogg.
Min syster var här förut också, alltid lika kul att se henne, älskar henne så! Synd att det blev så som det blev så hon åkte hem till sin mamma igen.

Önskar att jag hade bott inne i Grästorp eller i Trollhättan, det är ju bara såååå dött här ute på landet som jag bor.. Tur att det finns dator, internet och tv. Och självklart har jag dator och tv på rummet så jag får ha det för mig själv :)
På tv går just nu Payback på tv3 :)

Bredvid mig har jag min mobiltelefon och en skål med chips :D Alltid lika gott, funderar på pizza i morgon också men det blir nog inte så eftersom jag ska fika x)

Måste hälsa på Camilla i hennes lägenhet någon dag också :) Om jag får?

hmm, vad ska man hitta på nu på lovet?
Vet iaf att jag ska hem till mammas kompis och sjunga för henne eftersom jag ska sjunga på hennes dop(igen) :) Och så ska jag till Göteborg och shoppa och förhoppningsvis hinna träffa lite vänner, sen ska jag vara med Lisa och Thomas också :) Min lille göbbe! :)

bild på mig från idol..


Du får mig att smälta, jag tycker om dig!

LisaBackström, SandraOlsson, SandraNyquist, LinndaPettersson & MelindaArnesen, ni är bättre än bäst! Jag är inte hel utan er! Ni har för alltid en speciell plats i mitt hjärta. Äkta vänskap försvinner aldrig. Att bråka ibland är bara bra, det visar att vi inte är lika. Inga är lika, alla är olika. Jag älskar er!♥

Puss&Kram
// ßella♥

Kommentarer
Postat av: linnda

Jag älskar dig! Tänker inte säga hur mycket för det vet du redsan. Längtar tills i morgon!!!! :) Puss puss puss pussssssssss

2008-10-25 @ 23:55:23
URL: http://linndy.blogg.se/
Postat av: Camilla

Jaa det ska du, du är här nu vet du baby <3

2008-10-27 @ 21:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0