Lektion.

Hej!

Idag tänkte jag bara berätta att jag är jävligt förbannad!
Banta själv, fetknopp! Och vaxa dig och väx till dig lite!
Och NEJ, jag var inte och bajsa, jag mötte Sandra. Ditt jävla rövhål, du fattar ju fan ingenting!
M, du går mig på nerverna!
Jävla APA!!!!!

Såå, nu har jag fått ur mig det. Känns redan bättre.
Jag har just nu arbetsmiljö och säkerhet, ganska så seg lektion.
Men men, dagen har verkligen varit skit eftersom jag är på väldigt dåligt humör!.

Ikväll ska jag sova hemma hos Sandra eftersom Thomas ska plugga och lite så.
Ska bli kul att sova hos henne igen tycker jag. Jag saknar verkligen henne hela tiden! Hon är min älsklings tjej :)

Jag och Thomas har förövrigt varit tillsammans i 1 år och 15 dagar idag! :)
Jag är så lycklig att jag har dig, inget kan skilja oss åt! Jag älskar dig

Nu måste jag fortsätta jobba!
Tack till er som läser min blogg förresten! :)

PUSS // ßella

Kommentarer
Postat av: THOOOOOOOOOOMAS

Du ska sova hos mig =)

2008-10-15 @ 14:45:42
Postat av: Svar till THOOOOOOOOOOMAS

Jasså:)

2008-10-15 @ 17:31:26
URL: http://isabellastelling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0