Hej! :)


Idag har det varit en trött men bra dag! :)
Höll på att försova mig även fast vi hade en liten sovmorgon. Tog 08.00 bussen från Strömslund till stan, bytte till 24 Sylte kl 08.15 och var i skolan typ 08.20. Då skulle vi samlas i aulan för vi skulle på föeläsning från 08.30 till 11.00. Lite segt men killen som pratade var ganska rolig, somnade dock i någon minut i slutet men det var bara för att filmen var så tråkig..
Sen gick jag på ett möte..
Efter skolan skulle jag och min lilla Lisa åka till Göteborg men det ändrade vi på fort pga vädret :(
HATAR REGN!
Så vi gick runt lite i stan, tänkte käka på MAX men ingen av oss hade pengar x) Sen kom Camilla.
Sen drog jag hem till Sandra och här sitter jag än. Hon är på dansträning så jag sitter och väntar på att hon ska komma tillbaka :)

Thomas är med sina vänner och kollar på fotboll hemma hos Sami. Hoppas dom har kul :)
Tar bussen hem till Thomas klockan halv elva tror jag, och då ska jag lägga mig för att orka upp till skolan i morgon.
FAN va skolan tar på krafterna! :(   + att vi har småföretagande B prov på fredag och jag kan inget..

Jag fyller även år om två dagar, ska bli kul att se vad jag får för något för jag har inte önskat mig någonting för första gången i historien. Annars brukar jag ha typ ett A4 papper fullt med saker som jag vill ha.
Nu för tiden är det bara pengar jag vill ha och en laptop. Och en ny mobil förstås :)
Men det kan jag ju typ drömma och glömma..
Jag undrar vad jag ska få utav älskling, frågade igår om han kunde ge mig någon ledtråd och då sa han att det var en stor sak. Hmm, finns ju ganska många saker som är stora x)

Näe, nu orkar jag inte skriva mer så jag hoppas att du blir nöjd nu Camilla, tjötröv!! ;)

Jag älskar mina vänner! Ni vet vilka ni är och en sak till, tack för helgen mina bästa tjejer!
 PUSS
// ß♥

Kommentarer
Postat av: Camilla

Bra där Bella, :) du får skriva varje dag :)

2008-10-21 @ 20:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0