God kväll :)

Idag har det varit en asbra dag :)
Sov ju hos Sandra och vakande inte så där jätte tidigt :)
Sen gjorde vi iordning oss lite snabbt ovh drog in till stan och fikade, sen kom Camilla, Lisa, Therese och hennes kompis Disa(tror jag hon hette) :)
Då drog vi ner till strandgatan och fikade ännu mer :D

Senare drog jag hem till Camilla med Jennifer, Dennis och Jonis :)
Mycket trevligt men hann inte stanna så länge för Emeli kom och hämtade mig. Nu är jag och Emeli hemms hos Joel medans han och Thomas och några till är ute och super på Lipz! Hmmm.. singelställe om du frågar mig!!
Så nu ligger jag i Joels soffa och mobilbloggar för första gången så jag hoppas att det funkar :)

I morgon ska jag och Lisa hem till Camilla på morgonen och hämta öl och sen ska vi vidare till Grästorp och fixa oss lite och sen blir det PARTY! :)
Ska bli kul att festa med tjejorna igen :)
Vi ska till Lidköping så vi kommer säkert möta på David Medor och dom :)
Aldrig fel xD

Hoppas min lille Thomas har det kul nu, fick precis sms från min kära kusin. Han hade tydligen sett Thomas.

Näe, nu får jag försöka vara lite mer social mot Emeli som ligger i sängen och pluggar för fullt, ska störa henne nu x)

Ha det bra och hoppas ni får busa mycket eller iaf får mycket godig nu på HALLOWEEN! :)

Puss // ßella♥

Kommentarer
Postat av: seb

kolla min bdb..jag ramlade och slog upp min vänster arm:D

2008-10-31 @ 13:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0