Fortfarande sjuk

Hej hej, idag är jag fortfarande lika sjuk, men jag tänkte gå och sjunga sen ändå.
Får hoppas att dom nöjer sig med det eller att dom ber mig komma en annan dag ist.

Min dag:
Vaknade av Sandras väckarklocka som ringde och som inte ens var på, jag tror att det är hennes mamma Agneta som är här och spökar för att hon vill att Sandra ska gå upp :)
R.I.P Agneta
Sen gjorde jag frukost till lilla gumman och försökte få upp henne ur sängen. Det är då fasiken inte det lättaste vill jag lova! Det tog sån tid att få upp henne så mackorna hann kallna och hennes härligt, underbara morgonhumör började kännas i luften och då var jag snabb och satte i nya rost mackor åt henne :)
Sen gick hon till skolan och jag la mig och vila en stund. sov i en kvart innan hon kom tillbaka för då hade hon lång rast och tyckte att jag skulle laga mat till henne, pytt i panna med stekt ägg fick det bli.
nu är hon tillbaka i skolan och jag sitter här och funderar på vilken låt jag ska sjunga sen. Funderar på
Beautiful Disaster med Kelly Clarkson.

Senare idag ska jag iaf gå ut och gå med min underbarar syster Carro.

Pusshej, orkar inte skriva mer nu :) Kanske skriver mer sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0