3½ timme kvar nu ungefär :)

Hej igen!
Nu är det inte långt kvar till lilla jag fyller 17 år :)
Jag blir ju nästan stor ju ;)

Träffade Sandra Olsson och Elin Johansson efter skolan idag, fick present av min älsklings Sandra! :)
Presentkort på GinaTricot, mycket uppskattat vill jag lova :)
Tack så jätte mycket älskling! :)
Hmm, jag undrar fortfarande vad det är jag ska få i morgon! :)
Åååh, känner mig som ett litet barn igen. Kommer nog inte kunna sova i natt för jag kommer vara så nervös och nyfiken på vad jag ska få :)

I morgon efter skolan kommer mormor och hämtar mig och Thomas också ska vi hämta upp farmor också :)
Sen kommer moster och två kusiner och firar mig :)
Ska bli såååå kul! :)

Sen ska jag ju fira min födelsedag med pappa också, första gången sen jag fyllde 7 år. Ska bli spännande..
Han är i spanien och jobbar just nu så vi ska fira när han kommer hem :)
Jag saknar dig pappa!♥


Inlägget om M verkar vara väldigt populärt...
Jag vet att det är fult skrivet och jag ångrar faktiskt vissa saker som jag skrev men jag kan inte ta bort det fören jag får för vissa personer... Så ni behöver ju inte kommentera det mer är ni snälla.
...Glöm det bara, bara glöm det...

Var hemma hos min älskling Thomas förut också, hämtade mina saker och sen åkte jag hem till Grästorp :)

I morgon tar jag och Lisa halv nio bussen till Thn för vi ska på mässa vid nio så det blir perfa! :)

Tänkte lägga upp lite bilder från i helgen också :)
Men det får jag göra lite senare för jag har lite bråttom nu, måste välja kläder till i morgon och så :)
Men jag ska försöka hinna lägga in bilder sen :)

puss så länge!

// ßella♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0